http://poldensowo.blogspot.com/search/label/M%C3%93J%20INSTRUKTOR

niedziela, 29 maja 2016

Test preparatów zwiększających przyczepność

Biorę pod lupę produkty, które mają sprawić, abyśmy lepiej trzymali się rury. Najczęściej są używane do dłoni, ale też świetnie sprawdzą się nałożone na uda, stopy czy pachy.

Kiedy rura jest rozgrzana (np. gdy robiliśmy dużo obrotów), będziemy mieć lepszą przyczepność (chyba, że bardzo pocą nam się dłonie). Jednak ciężko będzie się na takiej rurce pokręcić, bo będzie ona „tępa”.




Wszystkie poniżej opisane „specyfiki” mam, przetestowałam i zdam Wam relację jak się
u mnie sprawdziły.




Jakie mam dłonie?
Moje dłonie nie pocą się mocno, jednak na każdym treningu muszę używać produktów, które poprawiają przyczepność; nie mają tendencji do przesuszania się.

Dlaczego akurat te preparaty?
Myślę, że są one obecne bardzo popularne (zwłaszcza Dry Hands oraz magnezja w płynie firmy Ocun czy Edelweiss). Magnezja w proszku zazwyczaj jest ogólnodostępna na salach treningowych, w szkołach pole dance.


Poniżej załączam zdjęcia, na których widać jak te środki wyglądają naniesione na dłoń.

PRODUKTY PŁYNNE
Zawierają alkohol, więc mogą przesuszać lub podrażniać skórę. Należy uważać z ich dozowaniem- im mniej tym lepiej. Po nałożeniu powinniśmy poczekać aż się wchłoną. Jeżeli użyjecie za dużo preparatu, możecie uzyskać odwrotny skutek. Wtedy polecam przemyć dłonie ciepłą wodą z mydłem i nałożyć jeszcze raz mniejszą ilość.

1)      OCUN-magnezja w płynie
Koszt niecałe 21 zł. za 100 ml.






2)      EDELWEISS- magnezja w płynie
Cena 39 zł. za 250 ml.




3)      MAGNUM - magnezja w płynie
10 ml. kosztuje niecałe 9 zł.




 4)  DRY HANDS
Zapłaciłam 59 zł. za 59 ml.




PRODUKTY W PROSZKU
Bardzo się pylą i brudzą wszystko dookoła. Są popularne oraz tanie.

5)      ROCK EMPIRE - magnezja w kulce
Cena to 13 zł. 35 g.





6)      METOLIUS- magnezja w kostce
57 g. kosztuje niecałe 9 zł.




Poniżej zestawienie:


OCUN
EDELWEISS
MAGNUM
DRY HANDS
ROCK EMPIRE
METOLIUS
Konsystencja oraz kolor
gęsty, biały
rzadki, biały
gęsty, żółty
przeźroczysta
proszek/ bardzo się pyli
proszek/pyli się
Bieli ręce?
bardzo
bardzo
bardzo
nie
średnio
bardzo
Zapach
alkoholu
alkoholu
alkoholu
alkoholu
brak
brak
Brudzi rurkę?
minimalnie
minimalnie
nie
nie
bardzo
bardzo
Zostawia ślady na ubraniach?
minimalne
minimalne
nie
nie
tak
tak
Nadaje się do wahadeł, obrotów itp.?
tak
tak
nie
tak
nie
nie
Poprawia przyczepność?
tak
tak
tak
tak
nie
nie
Ściera się szybko?
nie
nie
nie
nie
nie
nie
Łatwo się zmywa (użyłam wody z mydłem)?
tak
średnio
tak
tak
tak
tak



Z powyższej tabeli wynika, że najlepiej u mnie sprawdzają się produkty w płynie.
Używając Rock Empire czy Metolius nie byłam w stanie wykonać jakiejkolwiek figury na rurce- zjeżdżałam- brakowało przyczepności. Także nie polecam ich osobom, którym dłonie mocno się nie pocą.

Moim ulubieńcem jest Dry Hands. Oprócz bardzo dobrej przyczepności nie bieli rąk ani ubrań. Minusem może być jego cena- niestety jest najdroższy. Ostatnio usłyszałam, że może on zostać wycofany. Mam nadzieję, że to tylko plotki :)

Jeżeli szukacie czegoś tańszego, równie dobrze sprawdzi się magnezja w płynie marki Ocun oraz Edelweiss. Na ich niekorzyść może jedynie przemawiać fakt iż brudzą skórę.

Produkt firmy Magnum był dla mnie zaskoczeniem. Odróżniał się od pozostałych dwóch magnezji w płynie kolorem i konsystencją. Niestety, nie zdał egzaminu przy obrotach oraz wahadłach- ręka była wręcz przyklejona do rury.

Wszystkie płynne produkty są wydajne. Jednak uważam, że najbardziej ekonomiczny jest Dry Hands- wystarczy jedna mała kropelka, aby pokryć całe dłonie.


Osobom, które mają duży problem z poceniem się skóry polecam dodatkowo używanie preparatów, które możecie dostać w aptece np. ETIAXIL (za ok.30 zł.) czy  MEDISTPIRANT (za niecałe 20 zł.). Są to płyny do stóp i dłoni, które zmniejszają potliwość, ale mogą spowodować, że ręce staną się przesuszone i nie będą dobrze „trzymały się” rurki. Należy je stosować na noc.

Niestety są dni, że nic nie pomaga (zwłaszcza, gdy panuje upał i się pocimy). Ja wtedy często myję ręce oraz przecieram rurkę płynem zawierającym alkohol.


Dajcie znać jak się u Was sprawdzają te produkty. Może polecicie coś innego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz